The best Side of کامپوزیت

Wiki Article

هنگامی که مواد خوب شکل گرفت، پیچ های ترنسفر کوپینگ از بدنه ایمپلنت باز می شود و قالب از روی آن برداشته می شود.

ممکن است دندان مصنوعی از لحاظ مالی به صرفه تر باشد ولی مشکلات زیادی در طول زمان به وجود خواهد آورد.

جراحی‌های ایمپلنت کمک بزرگی به بیماران کرده و در دستیابی مجدد به دندان‌های مصنوعی مناسب، آن‌ها را یاری می‌کند. با طی مراحل ایمپلنت دندان، زیبایی، سلامت و آرامش به اشخاص بازگشته و دندان‌ها استحکام بیشتری در طول زمان دارند.

روش های دیگری نیز برای انجام ایمپلنت‌های دندان‌ها وجود دارند که عبارتند از ایمپلنت زیگوماتیک، فوری، مینی و ایمپلنت میکرو.

پس از آن درخواست انجام تست‌های تشخیصی داده می‌شود؛ همچنین در انجام مراحل ایمپلنت دندان، مواردی از قبیل خروج دندان‌های آسیب دیده، نیاز به ترمیم یا نیاز به پیوند استخوان را بررسی می‌کند.

از کلیه داده‌ها،‌عکس‌های تصویربرداری و اطلاعاتی که به کمک تست‌های تشخیصی به دست آمده، جهت برنامه ‌ریزی برای جراحی دندان‌های ایمپلنت استفاده می‌‌شود.

اهمیت به پیگیری و مراقبت‌های بعد از درمان برای ماندگاری بهتر لمینت دندان‌ها

دندانپزشک پیش از کاشت ایمپلنت‌های دندان به طور کامل به بررسی شرایط سلامت دهان و دندان بیمار می‌‌پردازد. با انجام این چکاپ اولیه وضعیت دندان‌ها و مطالعه دقیق سابقه پزشکی بیمار، شرایط عمومی او را ارزیابی کرده و از او در خصوص انواع داروهایی که مصرف می‌کند سوال می‌شود تا با تاثیرات منفی آنها بر روی کاشت ایمپلنت مورد به‌خصوصی ایجاد نشود.

برای دریافت مشاوره کاشت ایمپلنت دندان و نوبت گیری، با کلینیک دندانپزشکی دیجیتال دکتر نوشین نصیری تماس حاصل فرمایید.

“قالب‌گیری تری بسته” یک روش متداول برای گرفتن قالب ایمپلنت است که در صورت عدم وجود اباتمنت، دندان‌پزشک از این روش استفاده می‌کند. در این روش، ابتدا ایمپرشن کوپینگ روی فیکسچر قرار می‌گیرد و با اندازه‌گیری دقیق محل اباتمنت، ابعاد و سایز آن تعیین می‌شود.

مزیت مهم آن‌ها، انجام درمان تنها در یک جلسه است. البته ای پی اس ونیر نسبت به دیگر انواع لمینت کیفیت و شفافیت پایین‌تری دارد.

در نهایت باید به این نکته اشاره کرد که روش های قدیمی جراحی ایمپلنت این مزیت ها را ندارند.

مینی ایمپلنت پروتزی شبیه به ایمپلنت دندان با ابعادی کوچک‌تر است که در برخی شرایط که فضای کمتری برای پیشتیبانی ایمپلنت معمولی وجود دارد، به جای ایمپلنت استفاده می‌شود. از مینی ایمپلنت جهت باثبات کردن پروتز مصنوعی مانند دندان مصنوعی فک پایین برای دندان‌های کوچک‌تر استفاده می‌شود.

لمینت دندان در هر سنی انجام می‌شود. البته اکثر متخصصان درمان لمینت دندان را برای افراد get more info زیر ۱۸ سال توصیه نمی‌کنند.

Report this wiki page